Márkák
aktuális információk
Ha nem akar lemaradni legfrisebb híreinkről akcióinkról, iratkozzon fel értesítő levelünkre:
feliratkozás

Később bármikor egyszerűen leiratkozat.
OTP Bankártyás fizetés
Gyakori kérdések

A rendelt órám sérülten érkezett. Visszaküldhetem ilyen esetben?

Amennyiben a termék átvételekor a csomagolás sérült volt javasoljuk, hogy a futár jelenlétében bontsák ki a csomagot. Ha az óra sérülten van a csomagban, erről az ÁTVÉTELKOR jegyzőkönyvet kell felvenni a futár jelenlétében.
Amennyiben az átvételt követően észleli, hogy a termék valamilyen módon sérült, akkor ezt az átvételt követő 1 munkanapon belül jelezze részünkre az info@vacziora.hu email-re írt levélben. A levélben kérjük feltüntetni a megrendelő nevét és elérhetőségét, valamint a sérülés jellegét. Ez esetben a terméket részünkre visszaküldeni szíveskedjen és a visszaérkezést követően a terméket másikra cseréljük, vagy amennyiben nincs készleten, kérésre a vételárat visszautaljuk.

Soron kívüli szállításra van lehetőség?

Külön kérésre igyekszünk a megrendelt terméket néhány órán belül feladni a futárszolgálatnak. A 14:00 óráig beérkezett rendeléseket még aznap fel tudjuk adni, így a következő munkanapon kézbesítésre kerülhetnek. Kérjük ez esetben a megrendelésnél a MEGJEGYZÉS rovatban tüntesse fel ez irányú igényét.

Személyes átvételre van-e lehetőség?

Igen, az üzletünkben a nyitva tartási időn belül lehetőség van a megrendelt termék személyes átvételére.

Fém csatos órán a szíjat hogyan lehet méretre igazítani?

Fém csatos órák esetében általában szükség van néhány szemet kivenni az óra csatjából. Ehhez jellemzően szakember szükséges. (Bizonyos női órák esetében a szemek közül néhányat kézzel is ki lehet venni.)
Amennyiben a rendeléskor megadja a csuklója kerületének méretét cm-ben, akkor ezt a műveletet a csomagolás előtt elvégezzük és a kivett szemeket az óra mellé tesszük. Ilyenkor a szíj méretre igazítása díjmentes. Amennyiben a méret nem felel meg, vagy nem kért méretre igazítást, abban az esetben javasoljuk a legközelebbi órás felkeresését és ott kérni a szíj méretre igazítását. Ez esetben a szíj igazítás költsége a vevőt terheli.

A megrendelt óra nem tetszik. Kicserélhetem?

Amennyiben bármilyen oknál fogva (pl: ajándékba lett vásárolva az óra) nem nyerte el tetszését a rendelt óra, illetve egyéb más termék, úgy kérjük 8 NAPON BELÜL jelezni szíveskedjen ezt a info@vacziora.hu címre küldött levél útján, vagy telefonon a 06 70 317 7433-as számon.
Ilyen esetben - amennyiben az termék sértetlen és nem került használatba - kérésre kicseréljük azt egy másik típusra a megfelelő értékegyeztetéssel, vagy a vevő kérésére a termék vételárát a megadott számlaszámra visszautaljuk a termék sértetlen és hiánytalan visszaküldésétől számított 15 napon belül. A visszaküldés költsége a vevőt terheli.